احلى فرفشه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
احلى فرفشه

انت الان على اعتاب صفحات من احلى صفحات الفرفشه -عندنا ستقابل الافلام والبرامج والاغانى والاسلاميات وغيرها من احدث الاصدارات

2 مشترك

6عيوب للبنات..هههههههههههههههه

kamona
    kamona
    عضو نشيط
    عضو نشيط

عارضة طاقة :
    6عيوب للبنات..هههههههههههههههه Left_bar_bleue50 / 10050 / 1006عيوب للبنات..هههههههههههههههه Right_bar_bleue

بطاقة الشخصية
    فرفشه:

6عيوب للبنات..هههههههههههههههه Empty 6عيوب للبنات..هههههههههههههههه

مُساهمة من طرف kamona الجمعة يناير 04, 2008 2:24 pm

البنات البنات.. قطاقيط ايه ..........مش عارف(دا مش كلامي دا كلام سعاد حسني)ههههههههههه
    المهم موضوعنا النهارده عن سبعه عيوب للبنات...
    1-النكد(يعشقوه زي عنيهم)
    تشوف البنت من دول بتتفرج علي فلم رومانسي وهاتك يا عيات.ليه مش عارف.وياسلام لو المعلم حبيبها اداها ميعاد وفرقعها..ليلته سوده ومشتشفيات ومكروكوم..
    6عيوب للبنات..هههههههههههههههه 426عيوب للبنات..هههههههههههههههه 316عيوب للبنات..هههههههههههههههه 426عيوب للبنات..هههههههههههههههه 316عيوب للبنات..هههههههههههههههه 42
    2-الاسراف(يا معلم)
    ياسلام لو الزبونه شافت ابوها جاي من الشغل وخد المرتب وهاتك ياطلبات اشي شنطه وفستان ووووو(اللهم ارزقنا)
    6عيوب للبنات..هههههههههههههههه 426عيوب للبنات..هههههههههههههههه 316عيوب للبنات..هههههههههههههههه 426عيوب للبنات..هههههههههههههههه 316عيوب للبنات..هههههههههههههههه 42:
    3-الغيره
    طبعا مهي هتبقي نكديه ازاي لو مغرتشي بسب وبدون سبب..يا رب احفظنا
    6عيوب للبنات..هههههههههههههههه 426عيوب للبنات..هههههههههههههههه 316عيوب للبنات..هههههههههههههههه 426عيوب للبنات..هههههههههههههههه 316عيوب للبنات..هههههههههههههههه 42
    4-العند
    وطبعا لما تكون بتغير علي الفاضي لازم تعند علشان تحس انها مش غلطانه وتلاقيه يا عيني ما بيشفش ونظره تعبان وتقوله انك كنت بتبص علي وحده تانيه..اههههه
    5-الرخامه
    تلاقيه يا عيني عاوز يتفرج علي الماتش وهي تقوله لا انا عاوزه اتفرج علي الفلم(طبعا مش بيحبوا النكد)
    6-المسكنه

تلاقيها بعد كل ده قاعده بريئه وملهاش دعوه باي حاجه....مش بقولكوا بريئه
    اخر حاجه بقي هي انها اصيله..ودي طبعا مش هقدر مقلهاش..لانها هي دي الحقيقه وكان لازم اقولها..يعني لما جوزها يموت تصرخ وتقول دا كان معفن وعمره مخدني كنتاكي ومكدونلذ....يا خرابي عليكوا
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
    6عيوب للبنات..هههههههههههههههه W6w20050420220546f5a69488

gogo
    gogo
    مشرف الرياضه
    مشرف الرياضه

ذكر
    المزاج : مفرفش
    عارضة طاقة :
    6عيوب للبنات..هههههههههههههههه Left_bar_bleue50 / 10050 / 1006عيوب للبنات..هههههههههههههههه Right_bar_bleue

بطاقة الشخصية
    فرفشه:

6عيوب للبنات..هههههههههههههههه Empty رد: 6عيوب للبنات..هههههههههههههههه

مُساهمة من طرف gogo الخميس يناير 17, 2008 6:09 pm

6عيوب للبنات..هههههههههههههههه 52

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 13, 2024 2:28 pm