احلى فرفشه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
احلى فرفشه

انت الان على اعتاب صفحات من احلى صفحات الفرفشه -عندنا ستقابل الافلام والبرامج والاغانى والاسلاميات وغيرها من احدث الاصدارات

2 مشترك

ازاى تحرق فى دم خطبتك

kamona
    kamona
    عضو نشيط
    عضو نشيط

عارضة طاقة :
    ازاى تحرق فى دم خطبتك Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ازاى تحرق فى دم خطبتك Right_bar_bleue

بطاقة الشخصية
    فرفشه:

ازاى تحرق فى دم خطبتك Empty ازاى تحرق فى دم خطبتك

مُساهمة من طرف kamona الجمعة يناير 04, 2008 2:27 pm

1)طبعا هى بتاخدك فى كل حتة علشان تتفشخر بيك قدام اصحابها البنات ما انت القرد بتاعها هههههههه يا مهزق ههههه
    هتكلمك تقولك يلا بينا ننزل تقولها روحى يا حببتى و انا هحصلك
    طبعا هتروح بس اللى هى مش عرفاة اية اللى هيحصل ههههههههه:

أ)اولا نقى اوسخ هدوم عندك و روح وانت شعرك منعكش و طول ما انت قاعد العب فى مناخيرك و اول لما الاكل يجى كل بشراهه و اطلب اكل كتيير و اطلب حاجة ساقعة و اقعد اتكرع قدامهم ههههههههه.

ب)اول لما يجيى الحساب بص فية وقول اية دة انتوا اسعركوا غالية اوى علشان اصحابها يعرفوا انك بخيل .

ر) بعد الاكل قلهم انا رايح ارجع و ادخل الحمام وبعد كدة سلم عليهم كلهم هيتقرفوا طبعاااا

ج)لما تخروجوا فى حتة قولها انا هدورلكوا على ارخص مكان ولو قالتلك انا عايزة اروح المكان دة قولها معلش المكان دة غالى اصل انا لسة موكلك انتى و اصحابك.

د)و لما يجيوا يروحوا قولهم العربية بايظة و ركبهم ترام او اتوبيس او مشروع.

ت)جيب لب و انت ماشى فى السكة و اقعد تف من الشباك و ممكن تتوف بلغم عادى القرف دة جزء من الخطة.

بس هو دى الطرق بس لعلمكوا اللى جرب الطرق دى خطيبتة سابتة و اتفضح فى الشارع كلة هههههههه
    gogo
    gogo
    مشرف الرياضه
    مشرف الرياضه

ذكر
    المزاج : مفرفش
    عارضة طاقة :
    ازاى تحرق فى دم خطبتك Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ازاى تحرق فى دم خطبتك Right_bar_bleue

بطاقة الشخصية
    فرفشه:

ازاى تحرق فى دم خطبتك Empty رد: ازاى تحرق فى دم خطبتك

مُساهمة من طرف gogo الخميس يناير 17, 2008 6:09 pm

ازاى تحرق فى دم خطبتك 52

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 7:11 pm